26 Ocak 2012 Perşembe

Bazen teşekkür etmek için nedene ihtiyaç yoktur.

Bu blogdaki ilk amacım, çok populer, kuul birisi olmaktı. Çok hevesliydim her şeye. Bir çok kişi beni izlesin, bana baksın, populer olayım gibi heveslerim vardı. Ama şimdi düşünüyorum da, sadece bir kişi bile beni takip ediyorsa, gerçekten çok mutlu bir zivzeri olacağım. Çünkü blog alemi yaş, dil, din, ırk, renk, cinsiyet, tuttuğu takım, en son yediği yemek gibi şeyleri (bi dakika, yemek farkediyo onu aradan çıkaralım. :p) umursamayan bir ortam. Ve en güzel kısmı da o.

Bunun için, uzun süredir girmediğim blogumda tekrar takılmaya, eğlenmeye ve o bir kişiyi yakalamaya geldim. Sadece bir kişi bile olsa, benim yazılarımı takip etmekten mutluysa, işte ben o zaman o beni takip edenden x5327483 kez daha mutluyum.
Bir kişi benim fikirlerimi desteklesin, "evet amk bence de böyle ağzın bal yesin senin Biohazard" desin, yok abi o mutluluk tarif edilemez.
İnsan, insanın kıymetini bilmeli en başta. Saygılı, hoşgörülü ve güleryüzlü olmalı. Bizden sonraki nesil için çok aranan bir kelime olabilir ama, onlar da büyüyünce böyle düşüneceklerdir eminim. Yani inşallah.
Bu nedenle, teşekkür ederim. Beni izlemeye devam edin :)

3 yorum:

kyuu dedi ki...

Yerim lan! RSS ile takip ediliyorsunuz öyle böyle değil.

loykAd dedi ki...

benim önceki yaptığım yorumdan oldu dimi bu HEP BENİM SAYEMDE :3 (bak sana özel)

Nishiji dedi ki...

Başak yavrım var ya seni yierim yierim üperim o derece seviyorum seni <3 cansın kansın valla. Mıtlı oldum :P

Dileak saol pamps xDé bu é elmiş biliyon mu böyle ağzına götürür gibi ama ben onun nah olduğundan eminim. eheheheheheheheh :3 saa da teşkür ettim seni de çok seviyom öps kıps ;)